Rоск'n'rоll (рок-н-рол)

“ерм≥нолог≥чно, ≥з середини 70-х рок≥в слово "рок-н-рол", практично п≥дм≥нюЇ пон¤тт¤ "рок" ≥ м≥стить у соб≥ практично весь спектр музичних стил≥в, в≥д психодел≥њ ≥ панка-року до хард-енд-хев≥, ≥ндастр≥ал ≥ модерну. ’арактеризуючийс¤ самост≥йною вираженою ритм≥чною ф≥гурою, рок-н-рол ¤вл¤Ї собою еволюц≥ю чорного ритм-енд-блюзу, "адаптованого" п≥д б≥лу аудитор≥ю ≥ виконуючийс¤ б≥лими музикантами (у часи архањчного блюзу, тобто в 20-30-≥ роки, у чорних музикант≥в слово "рок-н-рол" служило евфем≥змом полового акту, тому авторство кл≥влендского диск-жоке¤ јлана ‘р≥да, що на початку 50-х першим використав слово "рок-н-рол", представл¤Їтьс¤ сп≥рним).

Ћегенда св≥тового рок-н-ролу, найпопул¤рн≥ший сп≥вак ус≥х час≥в - ≈лв≥с ѕресл≥

¬важаЇтьс¤, що першими виконавц¤ми рок-н-ролу був той же Ёлв≥с, що здаЇтьс¤ не пропустив н≥ одного стилю, кр≥м хев≥-метал, Ѕ≥лл ’ейли ≥ його група The Comets, „ак Ѕерр≥ ≥ –ей „арльз, п≥д впливом творчост≥ й ≥м≥джу ¤ких сформувалос¤ нове покол≥нн¤ музикант≥в, художник≥в, поет≥в ≥ к≥нематограф≥ст≥в. ” рок-н-рол≥ дом≥нуючими ≥нструментами стали електричн≥, а роль л≥дера м≥цно зайн¤ла електрог≥тара. –итм стали задавати контрабас (п≥зн≥ше бас-г≥тара) ≥ ударн≥, що дозволило або зовс≥м забрати з ≥нструментар≥ю духов≥, або перевести њх на роль що акомпанують ≥, часто, необов'¤зкових ≥нструмент≥в. —поконв≥чно рок-н-рол був звернений вин¤тково до молод≥жноњ аудитор≥њ, що дратувало старше покол≥нн¤, що нав≥шало на музику ¤рлик "сатанинськоњ".

Hosted by uCoz